27 november

ja då sitter jag i flenen igen. jag sitter vid victors nya minidator, som han köpte igår. den är sjukt liten, men dén verkar väl bra ändå :)

jag fick sluta lite tidigare från jobbet,  så vi åkte völ runt 17-tiden.... och vi åkte direkt hem till  victors bror, för att hälsa på lilla Moa! hon låg och sov så sött i soffan, så himla fiin!  hon låg där som en liten prinsessa bara, hela tiden vi var där :) så söt att  man smälter!

sen åkte vi hem till mig och käkade pizza och kollade på hockey...det är najs, och så blev det lite glögg också!

imorn är det tidig uppgång igen, sedan bär det av mot nyköping för lite ärenden och sen åker vi därifrån till sthlm! det blir nog en bra dag!  ska bli kul att se emelie rida i globen, och alla snygga hästar!



ha en bra fredag :)

puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att ni kom över igår! Tack snälla för den fina klänningen & tightsen! SUPERSÖTT! :D Kram kram

2008-11-28 @ 09:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0