3 november

dags för en uppdatering, inte haft tid i helgen...
victor ringde i torsdags och sa att jag borde komma hem till flen i helgen, igen. Middag med familj och alla syskon stod på schemat på lördagen, så då är det klart att jag kommer hem. amazon lockade inte. men så fort jag kom till station i örebro i fredags, träffade jag Nanny och Thess, som var laddade som tusan. så nog blev det amazon i fredags, först förfest hemma hos Linda och Markus, med Tacos och grejjer. Det var mysigt! Sen hade vi bokat taxi, men som glömde bort oss och plockade upp några andra så vi fick traska neråt istället. Men det var en kul kväll, värdelös musik som vanligt, men man fick höra när kvällen var slut att Dj:n fått sparken....men det var väl på tiden!







Ja och så blev det kundvagn hem, det är ju kul. haha. Men livsfarligt när isen har kommit haha. och victor hjärtat halkade och höll på att slå halvt ihjäl sig, men det gjorde han på egen hand, utan kundvagn :)

så lördagen blev en heldag i olika innebandy-hallar i sörmland. nåja, i hälleforsnäs och malmköping. 3 matcher blev det totalt.
Sen blev det middag hemma hos victors föräldrar och alla syskon med familjer. så vi blev 15 stycken till slut. Skitmysig kväll, vi åt och åt och kollade på dansbandskampen, men det var ingen höjdare tycker jag :) sen avslutade vi kvällen med att sitta och kolla på youtube-klipp med björn gustafsson på stora Tv:n. Har ni inte sett när han spelar att vara i målbrottet så gör det, bland det roligaste jag sett i mitt liv.
mycket bebisprat blev det också, fick höra olika förlossningshistorier..ojoj. Jag tycker det är så sjukt fantastiskt att det är ens är möjligt att ha en liten människa i magen som lever ett eget liv, typ. knappt 3 veckor kvar nu för Hanna, så spännande :)

söndagen, då väcktes vi av victors solstrålar till syskonbarn! HAHA den minsta är ju i bajs-åldern, lika stor humor som jag själv hihi.

Underbar helg!


Nu försöker jag fokusera på tentan om en vecka...det känns inte alls roligt. jag förstår ingenting. men ska sätta mig imorn hela dagen. kanske det klarnar lite.

fick med mig matlåda med fläskfilé och kantareller av mamma. det var väl det roligaste som hände idag.

sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0