No he can't read my poker face

nej usch, vad jag börjar tröttna på det här nu. vill bara vara av med tentan. ha det gjort liksom. imorn ska iaf jag sitta hela dagen och plugga. ska träffa annemie halv nio imorn. verkligen skitkul.

och hela helgen blir väl förstörd.

men så har vi tentan på måndag och så föreläsning på tisdag, sen är jag ledig nästan en hel vecka... tror jag. vi får se vad som sker då. det behövs iallafall.


det bästa med denna dag har varit att jag och sofia pratat nästan en hel timme i telefon! det är alltid skönt att höra hennes ljuva stämma :) och hon läser tydligen också vetenskapsteori nu... det är inte bara vi blivande sjuksköterskor som har ett helvete... :)


nej läggdags nu. så jag orkar upp imorn. för någon motivation är inte att räkna med.


Lady gaga - poker face, riktigt jävla bra!


Kommentarer
Postat av: Flisen

JAGÄLSKAREJ!

2008-11-07 @ 09:30:12
Postat av: Hanna

Hoppas tentan gick bra?! :) Kram kram

2008-11-07 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0