hej och hå...

jag ska berätta om min väg hem från "jobbet" idag... till att börja med så kändes det som att jag hade 25-kilosvikter på fötterna, och även på armarna som hängde lite slappt längs sidorna, så tungt var det...
..och efter ca 5-10 minuter (vad vet jag) kom jag på mig själv att stirra tomt ut i intet, med munnen halvöppen, och mitt huvud vilandes/lutandes bakåt på kragen och luvan på jackan. alltså, jag hade lika gärnat kunnat somna gående i rondellen bland bussar och bilar osv. 
hur fasen kan man jobba 7-16 en hel vecka och fortfarande bete sig som en människa... jag är inte van att endast sitta ner 45 minuter på en hel jävla dag, och jag vet inte om det är att jag har dåliga skor men min rygg och höfter värker....nåt så enormt. och ja det har gått 2 dagar.


men för övrigt är det riktigt roligt, gamla människor är härliga!


ikväll är det som vanligt desperate housewives-kväll hemma hos helena med the :)

funderar på att cykla ner, jag går inte meter till idag. det går nog fint, ramlar jag så ramlar jag förhoppningsvis mjukt i nån snöhög!


och det bästa av allt, victor jobbar natten som kommer, sedan sover han en stund, och sedan tar han bilen mot örebro, för han är ledig resten av veckan, och så åker vi hem till flen på torsdag kväll! så slipper jag ta tåget till sthlm på fredag morgon! ser verkligen fram emot denna helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0