hej bebis :)

idag 11.30 blev victor farbror igen...till en liten liten flicka :D Så himla mysigt! så glad för deras skull!





jäklarns vad tungt det är att cykla i snö.... jag var tröttare än vanligt (om det är möjligt) när jag kom upp på berget. helt slut.


idag har vi provat på att bli matade med timbalmat....mat som i princip mosats som puré och sedan stelnat ihop till t.ex en pannbiff, potatis och grönsak. det såg inte gott alltså. och sedan smakade jag och annemie vatten med tjockpulver i...herregud, det blev som gelé. och efter det mådde man illa i 2 timmar.


nej nu ska jag njuta av resten av denna dag :)



update: 17.37
nu har jag fått se lilltjejen på bild. att man kan vara så söt, det är ju helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0