5 november

mitt upp i allt tentaplugg har vi idag tränat på att vända folk i sängen, och att på smidigast sätt få upp de på sängkanten osv...det har varit riktigt lärorikt, små trick som gör att det går så enkelt. så nästa gång jag och victor träffas ska jag lära honom dessa..man vet aldrig när de kan komma till pass. ifall man är riktigt trött någongång ;)

nu ikväll har jag och veronica gått en sväng bort till coop, vi köpte glögg och russin! så jäkla gött alltså... vi satt och kolla på tv ett tag, och snart nog var flaskan tom! inte helt fel!


nähe..vetenskapsteorier, forskningsmetodik och statistik. så tråkigt att man inte tror det är sant.



har fått en brännskada på handleden idag också. jag är ju bara för bra i köket alltså.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Uuuusch jag håller på och pluggar samma saker just nu, vetenskapsteorier och skit! :/

Men imorgon åker jag till Milano och glömmer allt vad plugg heter ett tag :D

Hoppas du får ett bra slut på veckan! Puss

2008-11-05 @ 22:50:17
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gott med glögg! Mums :) Kram

2008-11-06 @ 10:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0