24 november

det är såå fint med snön. det blir så ljust ute.

idag har jag varit min första dag på praktiken. det har varit kul och jag kommer nog trivas kanonbra! dock var det sjukt tungt att gå upp tidigt imorse och jobba till 16, så att börja jobba 7 i 2 veckor är inget jag ser fram emot. förstår inte hur jag ska lyckas med det.


en månad kvar till julafton! fasen vad mysigt! vet inte riktigt hur vi ska pussla ihop den dagen... när man vill vara på två ställen samtidigt. men det löser sig det med!

nej läggdags snart kanske. jag är ju ingen morgonmänniska ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad kul! då blir det partaj där. Och det där med julen löser sig om man komprimerar det lite. vi ska vara i Sparreholm + Flen + Malmköping på julafton och Flen + Stockholm på juldagen....:-)

2008-11-25 @ 08:04:27
URL: http://lionelc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0