23 november

då var den helgen över. trist som tusan.
victor åkte mot norge vid 15-tiden i eftermiddags. känns lite vemodigt, speciellt när man inte vet när man träffas igen. eller ja...julafton om inte annat. men det är ju en hel månad dit.

igår tog vi det lugnt på dagen, jag tvättade, stefan kom förbi en sväng, vi pratade om nyår...och ju mer man pratar om det, desto mer inser jag att om jag avsäger mig all planering som jag tänkt, går det åt skogen....  men det kan nog bli bra det här. ändå.

sedan på kvällen åkte vi ner på stan, och gick ut och käkade på olearys, så himla gott, mysigt med :) och sedan kl 21 gick vi på bio. Madagaskar 2, haha...helt klart värd att titta på! den var rolig! :D


imorn går jag ut på min första dag på praktiken, det ska bli spännande! kommer få jobba ganska långa dagar hoppas jag, då jag behöver vara ledig på fredag, för då ska vi till sthlm på horse show. sedan kanske jag åker hem till flen över helgen.... det visar sig.

puss

Kommentarer
Postat av: Zarizen

Lycka till på praktiken, det kommer gå superbra!

Pussis

2008-11-24 @ 00:29:16
URL: http://saraemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0