21 november

hallå.


igår kom victor och hämtade mig vid skolan, vi åkte bara hem och lämnade bilen, sen åkte vi ner på stan...käkade lite mat, och sedan gick vi i alla affärer där man kan tänkas hitta bebiskläder och saker. det är ju underbart. jag blir helt till mig...och kan inte sluta le :) till och med victor gav i från sig ett par fåniga flin då och då, när vi såg sötare och sötare kläder hela tiden. men tillslut kunde vi enas, och det blev såå bra! lilltjejen kommer bli så fin! :)

vi köpte även en jättefin julstjärna åt mig, som tog oväntat lång tid att få upp...men herregud, en kvinna har ju bara 2 händer... och victor nöjde sig med att filma mig och bara skratta åt mig. tillslut fick jag nog ;) men den sitter uppe nu och är såå fin :D

*

fick reda på hemtentan idag också. 4 poäng i från full pott, men missade VG med ett poäng! men herregud vad bra vi är  allihopa!:) Kändes jätteskönt...slipper man tänka mer på det!



nu är victor.ström och jonsa iväg och köper öl...det ska tydligen bli grabbkväll, då stefan är på väg hit snart. jag funderar dock starkt på att bara vara hemma och plugga....då vi helt plötsligt pluggar 150% istället för 100%. väldigt bra planerat av lärarna. nu har vi 2 veckors praktik framför oss, heltid självklart. och veckan när vi kommer tillbaka har vi seminarier, examinationer, och avslutas lite snyggt med en tenta. vet inte riktigt hur de tänkt sig.....det här nya programmet var ju jättebra...hmpff


ha en bra fredagkväll kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Likadant hos oss...jag har heltidspraktik i sex veckor och ska under den tiden även skriva en exa på 9 poäng och göra ett grupparbete. Bra planerat. Hoppas du får en bra helg trots plugg! Kramar

2008-11-21 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0