17 november

tillbaka i öret igen...det känns okej. men vi har haft föreläsning hela jäkla dagen. man orkar ju inte lyssna tillslut.

nu ska jag snart göra lite mat, och sedan kommer sara hit.


helgen hemma har varit kanonbra. skönt att bara ta det lugnt ibland.
i lördags var vi på innebandy i malmköping, och sedan på kvällen var vi hemma hos victors bror och spelade spel..På spåret. victor svarade rätt på en enda fråga på hela kvällen och då trodde jag inte på honom HAHA. så vi missade 4 poäng där. mysig kväll, barnen hade somnat när vi kom..men under kvällen kikade vi in lite på minstingen, då och då. det roligaste var när han sov på knä, med bara huvudet som stöd...såg så himla roligt ut! barn kan underhålla de :)

fick en tidig julklapp av mamma i går också innan jag skulle åka tillbaka...hon hade köpt en ost åt mig haha. tack mamma :)


veckan är full av föreläsningar och praktiska grejjer, ska tydligen borsta tänderna på varandra...trevligt, verkligen.
sen nångång i veckan kommer victor hit. för på söndag börjar han jobba i norge igen...jag är inte jätteglad över det. men han måste ju få in pengar på något sätt. och så är det ju bara tills januari förhoppningsvis.

nej nu...mat.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hello! Om du har tid över imorn så får du jätte gäran komma förbi en sväng. Lite te blir det väl som vanligt :) Bara att du hör av dig isf..



Puss

2008-11-17 @ 18:51:56
URL: http://heenamedl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0