10 november

ja men då var iaf tentan över. vet inte riktigt hur det gick, känns som att det kan bli vad som helst...lika gärna ett U som ett G liksom...vissa frågor var sjukt svåra andra ganska lätta... men det är skönt att det är över. imorn blir det skola från 09-17 men sedan är jag ledig till och med måndag. det känns inte helt fel.

idag borde jag storstäda...vi får se hur det blir med det.

*

ibland får jag helt sjukt ont i magen av kaffe...vi fikade efter tentan som vanligt. en tradition vi har.

men är det kaffet eller är jag nervös över något, och iså fall vad? det kanske känns som fjärilar jag vet inte...

*

om jag åker hem till flen, skulle soffan fixa akrylnaglar på mig, eftersom hon precis lärt sig det, tråkigt då att jag bitit ner mina naglar så att man inte ens kan sätta akryl på de....kul...jättebra gjort sofia.
Sofie kanske kan göra de fina till jul iaf.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tjo! ja, stubb o lugg i Tuna Park. Svinbra! Jag läste resdagboken nyss, usch ja, man får nästan ont i magen när man ser bilderna....vilket paradis! Kommer du hem idag?

2008-11-10 @ 12:50:18
URL: http://lionelc.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-10 @ 12:58:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skippa kaffet! ;) Tentan gick säkert bra! Håller tummarna :)

Ja du, vet hur det är med nagelbitandet. Tänk att de ska vara så svåra att ge fan i..:P

Kram!

2008-11-10 @ 13:26:38
Postat av: Åsa

Hoppas det gick bra på tentan då! :) När ska du åka hem för jullov? PUSS!

2008-11-10 @ 14:56:16
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0