27 maj

Snart dags för lite lunch...

det är underbart väder ute, hoppas det håller i sig till ungefär slutet av september, det vore lagom! då skulle inte jag klaga...

här bor jag, mysigt va? haha:



Snart ska vi ha 3 timmar föreläsning om infektionssjukdomar, sedan har vi faddermöte, och efter det ska det bli fadder-kickoff ikväll, med grillning och diverse dricka...Dock, så är det imorn vi hoooopppas djupt på att vi ska få gå på obduktion, så kan inte påstå att det vore en bra idé att komma bakis till det, obduktion kan vara absolut sämsta stället att vara bakis på haha...Så det blir högst två cider, men desto mer korv med bröd :)

Låter hemskt och säga men, hoppas det finns ett lik, vi vill verkligen få det här gjort nu :)



Jag börjar räkna dagarna nu, om 11 dagar kommer Victor hit, fredagen innan tentan, och sen dagen efter gör jag tentan, och därefter åker vi till Flen så fort som möjligt, och sedan upp till stockholm, och lite kryssning! Herregud vad skönt det ska bli, jag vill inte verkligen inte vara här längre, vill bara bli av med tentan, och ha sommarlov nu! aaah haha

ciao :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0