30 maj

Oh det här är en sån där bra dag, då man bara njuter av att finnas till!

Gick till skolan i förmiddags, väl där mötte jag moa,markus och annemie, och då traskade vi upp till mig på grankotten på en gång, och åt lunch vid det nya stället här uppe,  tacosbuffé, supergott var det! hoppas det stället stannar kvar och lyckas gå runt..nära till kaffe och gott =) Sedan gick vi tillbaka till skolan, och satte oss på gräset och pluggade ett tag, sedan hade musikhögskolan avslutning idag, så de hade byggt upp en utescen utanför..och det var livemusik och grejjer, men även konserter inomhus, det är konserter enda tills inatt...

Men så var det dags, nostalgitripp på hög nivå:


Yeah, spice girls! De var skitbra! haha...riktigt kul att se!


Och vi hade det så fruktansvärt bra...man kan ju inte annat än att njuta



Sen låg vi på min gräsmatta ett tag och pluggade...

Och nu har jag varit på studentgatan ett tag, och precis när jag skulle gå hem mötte jag Nanny, som undrade om jag skulle på studentfesten på amazon imorn, det hade jag väl inte tänkt..men..haha...hon sa att hon skulle köra hem själv till flen imorn så..ja jag kanske hänger med hem...Det blir isåfall min fjärde studentfest i rad..inklusive min egen..varför missa denna.. :)

Och så vore det ju riktigt mysigt att få komma hem för ett dygn...innan det blir plugg 24/7 resten av veckan..

Ja vi får se! :)

Puss



00.44 update...

det blir mitt 5:e i raden kom jag på..satan vad gammal man börjar bli... nästa år är det brors tur.. men sen är det väl inte fler?

Har pratat med linn också..hon har gjort mig supersugen på att skaka lite rumpa på amazons dansgolv imorn(idag) haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0