22 maj

Jaha det där gick ju bra....eller inte! Jag kom in på blodcentralen på USÖ 10.52, 10.54 gick jag därifrån, damen i receptionen frågade om någon hade kollat på mina blodkärl..nej sa jag, och fick sätta mig i en stol, och hon kände, bad sedan en annan dam att kolla på mig..."Tyvärr, du har för små blodkärl, vi kommer bara att sticka sönder dig med våra stora nålar, tack för att du kom" Okej sa jag, och gick...det var lite trist tycker jag, men det kunde man väl ha förstått...

Så var det med det... får väl göra något annat för välgörenheten då, ge pengar till rädda barnen osv... =)

Imorse vid 6 ringde Victor, när han slutat jobba...vi har pratat i nästan 6 minuter, och jag minns ingenting..det tycker jag är roligt. Undrar om jag är rolig och prata med när jag knappt är vaken, om jag säger något vettigt haha...


Efter jag varit på blodcentralen, satte jag mig i skolan hos Helena, vickan och camilla, de kämpar på med sin C-uppsats, verkar skitjobbigt..men vi började prata om att "löningen" kommer imorn, hela 5600 får vi, och så nämnde jag att det går ju åt 2000 till hyran också..då Camilla som bor i samma område, att vi faktiskt redan har betalat den hyran, och inte har någon hyra förrän i augusti! ÅH jag blev såååå glad!!! tjohoo! Då kan jag beställa klipptid, och jag kan färga håret...innan sommaren! jag kan handla massa goda grejjer på kryssningen, och jag kanske kan leva ett normalt liv innan "skatteåterbäringen" kommer innan midsommar!

och kanske köpa bikinin jag visade här under...den kostar ju inte som en bikini i Thailand direkt! 

Ikväll ska jag och Linda åka till Annemie, tacos och lite vin blir det! Kanske schlager om Annemies kille tillåter det :) Vi får se...mysigt blir det!


Och slutligen, såg dubbel-avsnitt av DH igår, säsongsavslutningen, antar jag, och jag säger bara, herregud...vad spännande! hur länge ska man behöva vänta till nästa säsong börjar...?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0