Det bästa...

Det är mycket sport i mina tankar för tillfället, det är ju ishockey-VM för tillfället, och fotbolls-EM hägrar, och i slutet av sommaren är det OS, underbara OS!
Så det har blivit lite häng på youtube de senaste dagarna...


Det finns ingenting, absolut ingenting som får mig så rörd som sportframgångar, motgångar också för den delen. Minsta lilla och alla mina hårstrån på hela kroppen står upp och jag bara njuter... jag vet inte vad det är med mig, men jag känner en så ofantligt enorm lycka!

Leksand till att börja med...nog för att det mest vart sorgtårar de senaste åren men ändå, när jag och victor var i leksand för 1½ månad sen, när leksand gjorde 2-0 målet, fick jag kämpa för att hålla tårarna tillbaka...

Men ändå det var inte det jag ville få fram...

Kolla på den här filmen nedan, oh vad jag önskar att jag hade varit äldre... 8 år var jag. dock minns jag att en av matcherna Sverige vann, satt vi och lyssnade på i båten ute på havet hos mormor &morfar..jag tror det iallafall. Den här matchen som jag ska visa, minns jag att vi var på semester, vi tältade nånstans...och hade bilradion på! spännande värre!

Hade man vart ett par år äldre alltså...

Men det kanske händer igen, någongång i livet...Sverige tar VM-guld, Leksand tar SM-guld! Någongång innan jag dör hoppas jag att jag får vara med om det... då spelar det ingen roll om jag har 3 barn eller liknande att ta hand om, de får följa med och fira uppe i stockholm eller leksand kanske..hihi..för fira vill jag göra! ordentligt, när det väl händer..igen!

För det finns ingenting som gör mig såå berörd och ingenting som får mig att känna sådan glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0