flen t&r 24 h :)

Mycket har hänt på några dagar. har inte haft tid att blogga någonting...

I fredags var det skola hela dagen, och sedan tjejfest, med grillning och utgång på kåren! Det var riktigt roligt, och jag har massor av bilder som jag vill dela med mig av, men inte ikväll. orkar inte...


Igår morse vaknade jag upp med huvudvärk, men det var ju uuunderbart väder, så traskade hem till Sara, och vi låg ut hela dagen, och bara njöt..läste lite, gjorde kycklingsallad med melon, mums.. Sedan visade det sig att Sara och Jonsa skulle åka hem till Flen på kvällen, för konfirmation idag, och mitt Hjärta kom med de bästa förslaget att jag skulle följa med de hem, så vi kunde gosa lite, åh ;) Jag är så lycklig ♥

självklart gjorde jag det, man tar ju chanserna när man får!

så vi åkte hemåt runt 19 igår kväll, vi var hemma strax innan 21, jag och Victor åt pizza hemma hos mig, och sen gick vi hem till honom och kollade på Sverige-matchen resten av kvällen och bara tog det lugnt :)

Idag har vi varit hos victors bror och lekt med barnen, hoppat studsmatta, och spelat fotboll i solen..härligt, sen var vi hem till mig och grillade och kollade på fotboll..så det har varit ett väldigt intensivt men underbart dygn!

Och det var värt att åka hem!

imorn är jag ledig, då blir det städa,plugga och sånt..

Inatt är det ishockey, jag ska försöka hålla mig vaken ett tag iallafall!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0