3 maj

Äntligen fungerar min blogg igen, den har inte funkat på hela dagen, som vissa påpekat...jag har varit lite sur...

Men nu ligger jag på den nya plattformen, och det ser väl bra ut!

Victor åkte hem vid 14 idag,och nu känns allt väldigt tomt... när man lever ihop på 22 kvadrat i ett par dagar vänjer man sig fort...;) nu känns det bara trist och ensamt här..

Det har iallafall varit underbart att ha haft honom här :)

Igår var vi nere på stan och fikade på BaraVara, fick tjata en hel del innan han gav med sig, varför ska man sitta och äta på ett café när det finns donken och burger king....åh... haha. Men sen så, vi tog varsin kycklingbaguette och kladdkaka till det såklart... vi satt på uteserveringen och hade det gött i solen..

och när vi nästan var klara, kom det som en blixt från klar himmel!! Ett tecken! A sign!!! Det går förbi en kille och en tjej med en pytte pytteliten MOPSVALP, jag höll på att ramla av stolen, så söt den var! till och med victor drog lite på smilbanden och såg lite fånig ut.... jag visste knappt var jag skulle ta vägen, har aldrig sett en i verkligheten... Vem kan säga nej till denna?!

                                                                            


Iallafall så spenderade vi resten av eftermiddagen och kollade på filmer av mopsar på youtube, och victor gav med sig tillslut haha... Nångång i framtiden, då ska jag ha en sån där i min ägo! Tråkigt bara att det verkar vara en av de dyraste man kan köpa, den billigaste på blocket ligger på 16 000... men efter två månader som sjuksköterska om 3 år har jag ju råd...


Det känns som att det har varit söndag idag, och igår med för den delen..tiden går hyffsat segt..


Har fått bekräftat från mitt jobb också att jag får jobba där jag brukar i sommar...härligt, det var precis vad jag ville!

Nu ska jag fortsätta att inte göra nånting.

Hjärtat mitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0