Det bästa...



bara för att jag älskar!

Jag har aldrig mött någon annan än jag själv som älskar djur så mycket som jag gör... djur är det bästa jag vet!

Nu när jag kom in så stod Sudden i dörren, jag tänkte att nu har han väl tröttnat, och nu bryter helvetet löst, men nej, han var bara så superkelig, och följde mig runt i lägenheten..så himla mysigt att få det välkomnandet Det vill jag ha varje dag!

De bästa av de alla är ju inte längre vid livet, Stampe, Nasse och Bossen. Det är typ 4 år sedan bossen avlivades...dagen efter min 18-årsdag...jag kom hem från skolan, och då stod mina grannar på deras tomt och sa" han är borta nu", jag var väl nästan beredd på det, Han var en glädjespridare om någon....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0