5 maj

oh min bloggdesign är så fruktansvärt tråkig...och det lilla jag lärde mig förut har jag glömt nu...även om det inte skulle göra så stor skillnad. och det jag lärt mig av photoshop efter 3 månader är att det är skitsvårt att lära sig...

men så är det...jag har ju inte gett upp än så varför nu...

Har haft 4 timmars föreläsning imorse, tungt är det... idag har vi lyssnar på allt som man behöver veta om hjärtsvikt, astma och kol, ni vet den där sjukdomen som man måste ha en syrgasbehållare med sig vart man än går..om det skulle vara så illa...

Ikväll är det ishockey igen, även fast VM känns verkligen trist, så är det fortfarande hockey, och det är roligt... och det sista man ser av en hockeyrink på ett par månader..

För snart är det EM och OS...det är något att se fram emot!  Jag kan redan se mig själv bland alla vänner framför tv.n, fotboll, öl, fläskfilé och min stora plasthand som jag fick på råsunda förra året..jag har sparat den till Sverige-matcherna i sommar! hoppas den inte är slängd bara...hrm :/

Härligt värre lär det bli!

Ska sätta mig och kolla på nya DH nu...man får inte nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0