4 maj

snart ny vecka med nya tag...

Och det känns faktiskt mycket bra, ett steg närmare sommaren...

Idag har varit en äkta söndag med lite städ, tvättning och bak. Måttligt kul...


Jag tänkte snart lägga mig och kolla på Shrek, de filmerna får mig på ett bra&mysigt humör på något sätt...
Sen finns det iallafall inget annat vettigt att göra...Avslutade precis en pokerturnering och jag blir bara förbannad...

En annan ointressant information är att jag kan nästan räkna på fingrarna om hur många föreläsningar/labbar vi har kvar innan sommaren...Alltså nästan ingenting. Desto mer att plugga kanske..




snacka om noll fantasi...

nähe, hörs imorn om inte annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0