29 maj

victor ringde och väckte mig vid 09, rummet kändes som en bastu, och jag skulle precis somna om då de börjar klippa gräset här utanför,dålig tajming. Gick ut och sola vid 11, vid 12 gick jag till uni och fikade med en bakis Sara haha...åt kladdkaka, helt sjukt gott!

Sen hade vi 3 timmar föreläsning, sista för terminen wohoo...
Traskade hemåt, och stannade ute på gräsmattan och pratade med min granne, trevlig tjej...Så blev det lite action också, en brandvarnare har stått och tjutit i 2 timmar..så brandkåren kom förbi med rökdykare och kofotar...dock falskt alarm tror jag...men kul att det händer något.

och sedan när jag kom in så såg jag att jag hade klarat omtentan som jag gjorde 17 maj...Så dagen har varit kanon! :)


imorn ska jag träffa claire och cicci vid skolan, för att plugga..så jag håller tummarna för sol, vi tänkte lägga oss i gräset någonstans!


nu hör jag ett brandlarm till..kanske är nåt som går :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååh! Grattis till tentan!

2008-05-30 @ 20:42:10
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0