28 maj

Blev ingen obduktion imorse, vi gör ett nytt försök imorn. men då blir vi dubbla grupper på 24 st...det får väl funka! det är sista chansen, men jag förstår människor, vem vill dö denna årstid..:)

Vi kommer som sagt bara få se en kropp, inget ansikte, och en människa som somnar in naturligt, eller på sjukhus, när man alltså vet anledningen, alla olyckor, eller fall som man inte vet varför denne avlidit, kommer till rättsmedicinska. helt annorlunda! Såna som CSI-människor. Och inga barn får vi titta på, tack gode gud för det...

Jag tror nog att jag kommer klara av det...det känns så iallafall.  Jag har aldrig svimmat och tror inte att jag kommer göra det imorn heller...Det kommer nog gå bra.
Sen klockan 13 har vi vår sista föreläsning för terminen, 3 timmar Infektioner, sen är det råplugg som gäller...Men snart är det över


Nej laga mat var det...


Puss

Kommentarer
Postat av: Zarizen

Du är så jäkla stark gumman!

Skulle aldrig palla det..

Hoppas vi kan ses snart!

Puss

2008-05-28 @ 23:56:59
URL: http://saraemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0