20 maj

Igår morse ringde de från blodcentralen i Örebro, så på torsdag kl 11 ska jag dit och ta lite prover, och kolla om jag duger till att ge blod. Lite klen är jag, men hon sa att det skulle nog gå bra ändå...haha
Det ska bli spännande iaf!


Ikväll åker jag hem till örebro igen, då har jag lite att göra vet jag, har två seminarier imorn...hela dagen. verkligen roligt...
Men sen har jag haft alla seminarier för sommaren..sen är det bara roliga (intressanta) föreläsningar kvar, som tumörbilologi, frakturer, rörelseorganens sjukdomar, infektionssjukdomar, och cytostatika...Sen är det världens största tenta på alla sjukdomar i hela världen! kul! riktigt najs! Verkligen!

Men sen är det sommar! wiie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0