19 maj

lite uppdatering.

Tentan i lördags gick fint tror jag, och sedan var det tåget hem till flen..där victor plockade upp mig, sen åkte vi på kalas hos hans bror. vid 16 åkte Victor till Katrineholm med innebandylaget, och jag gick hem och vilade ett tag..sen körde jag ner mamma&pappa till kommunfesten, hade varit typ 900 där! kul! Sen åkte jag och hämtade en pizza på kings, herregud så gott... åkte hem till Stefan, där truki var, vi chillade och sedan kom Ström. Men som alltid annars, stod Lotus på schemat och det var jag inte intresserad av, så när killarna från Kholm kom hem igen vid halv 9 följde jag med Victor, till en jobbarkompis till honom..och så blev det lite poker! Vi var hemma ganska tidigt runt 00...


Och igår var det kalas igen, Mamma fyllde 45 år, så det var god mat och tårta osv...Sen tog vi det lugnt igår kväll, victor spelade lite poker vid datorn ,och jag låg i soffan och kollade på Sällskapsresorna, de kan man inte se för många gånger alltså!


Nu jobbar victor, så därför har jag lite tid till datorn..ska lägga mig och kolla på tv nu...
Gäller att chilla så mycket det går, imorn åker jag tillbaka till Örebro och sedan är det 2½ veckas fullt upp!! 7 juni är det sista tentan och efter det är det äntligen över... och då är det kryssning!


ciao:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo! Jag kommer hem føre dig:-) Vilka ska på kryssning? Och nær ær det fest i flen egentligen?

2008-05-19 @ 14:49:42
Postat av: Helena

Du missade ju måndagsfikan idag..! Jossan hade bakat kladdkaka ;)

Hoppas du har det bra hemma!



Puss

2008-05-19 @ 20:46:42
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Flisen

vadå kryssning?!!!???

2008-05-19 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0