15 maj!

Till att börja med: Grattis min älskade Sofia på födelsedagen! Vi ses snart! Och sedan: Grattis till Sofia och mig på våran namnsdag idag!! Sofia-dagen ;)



Så där, nu har jag precis kommit hem från bibblan, jag och sara har suttit och pluggat lite..dock helt olika saker och
kurser..men det gick bra ändå! sitter man i bibblan finns det inget annat och göra och då pluggar man ju verkligen!


Igår då! vårruset..jag är riktigt stolt över mig själv..jag och jossan skulle ju som sagt bara gå, då jag varken "kan" eller tycker om att springa, så vi ställde oss lååååångt bak i leden, där det var käringar med stavar,barnvagnar och hundar..nåja vi kunde ju ha ställt oss lite längre fram men.. vi tänkte inte så långt..haha..ser ni ordvitsen?

så när vi äntligen fick starta var det myrgång, efter några 100 meter hade vi inte rört oss knappt..så sakta och trångt var det..så tävlingsmänniskan i mig och jossan tog över, ut på kanten, upp i högt gräs och sluttningar, vi skulle förbi dessa damer.. så det slutade med att vi körde intervaller hela loppet,  och sprang nästan halva loppet iallafall..vi ville ju om!

och så slutspurtade vi på slutet..Så vi var inne precis innan 49 minuter..och då får man tänka att vi inte fick starta förrän kanske 5 minuter efter "eliten", så ja..vi sprang/gick på 45 minuter kanske.. Sen hade vi hockey-picnic hemma på helenas golv, för det var ju inget skönt väder, och så fanns ju Tv.n där...

när det blev förlängning i matchen gick jag hem, och så precis när jag gick förbi muttrarna, hörde jag ett par killar som höll på att skrika ihjäl sig inne i lägenheten på första våningen, så jag traskade fram till fönstret och knacka på, och frågade om Sverige vann haha..dum fråga kanske..men var ju tvungen att veta :)


Här är vi taggade som få:




Och här är en del av 11 000 damer haha:



och slutligen: Var är solen?

Kommentarer
Postat av: Åsa

It'd done!! Vi har biljetter!! :D

Och grattis på namnsdagen! ;)

2008-05-15 @ 15:05:37
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Flisen

Tack gullis!

2008-05-16 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0