Skjut mig

fy fan så jävla hemskt...

jag sitter här hemma alldeles rödgråten... Jag har grinat mig i genom 2½ period, jävla leksand, så jäkla illa...sämst när det gäller

Jag och victor KÖPTE matchen för 50 spänn för att kunna kolla, och så går det åt helvete på en gång...och den här första matchen var sååååå viktig, jag tror inte att jag var beredd på att det kunde gå så illa... i början skrattade han mest åt mig, men tror han förstod min smärta efter ett tag...

förlust på fredag och det är i princip redan kört...uuuuh...jag tänker då inte kolla på fredag!!


Näee nu ska jag snart gå och lägga mig,glömma den här helvetesdagen och så att klockan blir 06.00 snabbare, då får jag sällskap ;)

imorn ska mitt rum städas ut, och så är det feeeest imorn kväll, ska bli såå kul att träffa alla underbara människor som tagit sig hem till flen :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0