Lycka

Vilken pers...

Man var nere på botten. leksand låg under, jag fällde ett par tårar, stängde av radiosporten och satte mig och började plugga istället, hade dock lite koll fortfarande på internet bara. Leksand gjorde 2-2 och sidan kollapsade..kul.. det behövde ju inte bli mer spännande än nödvändigt...

Så himla glad man sen blev när de vände till 5-2, hoppet lever!! Än så länge är det inte kört..och det ska bli såå kul i helgen... vilket påminner mig att jag ska bränna en skiva innan natten, nog för att jag gillar victors musiksmak men kanske inte i 22 mil...då krävs det lite Sofiamusik också =) vilket innebär allt möjligt...

Undrar vad jag har för låtar...förslag tas gärna emot..jag kan vänta ett tag med bränningen :)


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Min senaste besatthet:
Depeche mode - Enjoy the silence
:)

2008-03-27 @ 23:04:25
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0