Heeeej mitt vinterland...

.. nu är jag häääär!!

haha vad är det frågan om... hemma i flen var det ingen snö vill jag minnas, men herregud, här är det ju vinter, varenda gång bussen stannade, höll vi inte på att komma iväg igen för det är så mycket snö. sen halkade jag 15 gånger på den lilla bit från busshållsplatsen och hit, tappade nästan väskan, det hade varit snyggt...har inte råd med ny dator...

Jag är lite piggare nu iallafall, men känner mig fortfarande hängig, nu är det bara plugg som gäller fram till fredag, jäkla tenta..kan ingenting känns det som, men precis efter tentan åker vi!! wohoo..har biljetterna med mig hit. så jag är redo!


Igår kollade jag och victor på The mist, ny med stephen king tydligen, den människan borde låsas in eller nåt, han kan ju inte vara frisk som kan göra en sån bedrövlig film. den var dålig, men slutet tog priset, fy fan va hemskt... jag drömde mardrömmar sen..

Iförrgår blev jag stoppad av polisen också, fick blåsa, det tyckte jag var spännande, jag har aldrig fått göra det:)

ska ta det lugnt nu...borde plugga, men är till och med mer sugen på att tvätta än att göra det...

Puss




Jag är såå sjukt sugen på våfflor med sylt och grädde, eller glass kanske...det är ju våffeldagen...jag vill ha våfflor!! Kan man göra våfflor utan våffeljärn hrm... känns som ett våffeljärn är en ganska onödig sak att ha i mitt hem, men ändå inte!  Har för övrigt ingen plats för glassen heller...vilket jävla skit... hur dyrt är det med en frys..

jag ska kolla upp det!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag åt våfflor igår! :)

2008-03-26 @ 10:14:13
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0