det pirrar i kroppen

sådärja, då var det avklarat... jag tror inte att det gick så bra, jag ligger  kanske ca 8 poäng under G, men man har ju haft tur förr som sagt, inget är omöjligt...det var tarvliga frågor som ställdes tycker jag... men det gick ändå bättre än förväntat...vad det beror på kan diskuteras hihi..

Jag, Linda och Markus, tog varsin liten nibbaahh innan tentan imorse, och det var inte päronsaft direkt ;) Det är vår nya grej, man blir lite mer avslappnad, och det här kan jag skriva bara för att jag vet att mamma&pappa är bortresta och inte läser som de brukar...

Sen tog vi en fika på prego i musikhuset, mmm kladdkaka och moccashino, bättre blir det inte...

Jag ska fixa och dona lite här nu, helst av allt vill jag ta en powernap men hinner inte det tror jag.. Victor slutar om 10 minuter sen är han på väg...iiiih, jag är nervös redan nu, trots mer än ett dygn kvar..

Det ska bli såå mysigt!



får se om vi hörs under helgen, datorn ska tydligen med...inte jag som har bestämt...:)

Ha det så bra allihopa, håll tummarna imorn! 17.30 är det dags!! Jag längtar efter att få visa er bilderna på söndag kväll :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Flisen

Jag håller tummarna för tentan!
Håll för mig med, på tisdag smäller det!
Något som liksom får mig att sitta hemma fredagkväll och plugga. stört. tråkigt.

Hoppas du har det jättebra däruppe, DET ÄR DU VÄRD!

Puss min fina, fina vän!

2008-03-28 @ 20:51:40
Postat av: Jossan

Long time no see...
Prego har det absolut bästa kaffet på campus. Du ja och Helena får ta en maratonfika där sen nån dag. Vi är vana ;)

2008-03-29 @ 22:07:01
URL: http://joanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0