Bättre förr :)

sist jag var hemma i flen, fick jag en skiva av mamma, hon har suttit och scannat in hela mitt första fotoalbum, i brist på annars kanske! Men det är kul att ha på skiva, för säkerhets skull! Och det tar emot och säga det men nog var man tusen gånger sötare då än nu...

     


Tycker inte det ser ut som jag, inte ett dugg!



nu är det inte många dagar kvar, på måndag blir kvalserieschemat klart, jäklar vad spännande! En stor dröm ska gå i uppfyllelse, jag hoppas verkligen det! hoppas det blir som jag vill, vore så himla underbart!

Jag är inte så nervös än, jag förtränger det, men jag är säker på min sak, det är dags nu!


Imorn ska jag och Linda till Ikea! Kul :)


Puss homies

Kommentarer
Postat av: Åsa

Joo, jag såg tydliga likheter med dig nu och dig som liten på den tredje bilden.. HAHAHAHA! :D

2008-03-07 @ 00:02:35
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Leksand

antar att din stora dröm är att få vara i Ejendals Arena torsdag 10:e april när Leksand spelar ner brünäs till "den där" serien =)

2008-03-07 @ 01:29:47
Postat av: Christel

Ha ha! Jag kommer ihåg dig som liten Fia, du var så pöt, vi har nakenbilder på dig också om du vill ha (:
Lennartssons

2008-03-15 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0