6 mars

Oh, har varit en lång dag, men vi har hunnit sitta ute i solen allihopa! Så jäkla skönt alltså! solen bränner!

Och det gick bra att ta EKG imorse, jag har inga hjärtfel som tur är :)

Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa med mig själv, medans solen går ner utanför fönstret, kommer sakna denna utsikt jag har för tillfället! i min lägenhet kommer min utsikt vara in till grannen..


Imorn är jag leeedig, sen har vi sittning på kvällen! Det ska bli roligt!

På lördag ska jag åka hem till flen,igen, så står det födelsedagskalas på schemat, på lördag kväll! Jonsa och Perdjaks har ju fyllt 44 år! Och på söndag åker jag, mamma och pappa tillbaka till Öret, och Ikea! Spännande! Då ska det flyttas!

Hörs senare ikväll!

Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Så sant så sant men just nu känns det mest surt, speciellt eftersom HV inte ställde upp med sitt bästa lag mot Skellefteå, då känns det lite små surt.. Men imorn är jag säkert glad för att vi får spela i elitserien nästa år... Förhoppningsvis tillsammans med er :)
Ses imorn!
puss

2008-03-06 @ 22:12:44
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0