3 mars

Okej, Helena och jag gick upp till lägenheten, den var större än jag trodde,och den får duga åt mig. Jag ska få nytt golv också. och jag får bestämma hur det ska se ut, tror jag. så det är ju positivt.

Ändå är jag på ett riktigt uselt humör nu, mobilen går inte att prata i, mina pengar går åt som smör i solsken och jag har inte ens varit på ikea än...Ikea vill ha 800 spänn för att köra hem en säng åt mig och bära upp, utan inbärning vill de ha 600 spänn...jaha...

Pratade med victor nyss, mobilen stängde av samtalet, för 8:e gången ikväll och jag började grina, samtidigt som jag skrattade åt denna misär jag lever i förtillfället...victor skrattade minst lika mycket, och sa att jag i allafall lärt mig en läxa som jag aldrig gör om...när jag sa att spisen/ugnen är från 1984 och golven från 1970, grinade jag ännu mer och Victor skrattade desto mer, haha
det är inte så illa som det låter...det kan nog bli fint tillslut :) och jag blev på lite bättre humör...


Gåshud när Sibel sjöng i lördags!


Nu ska jag dricka mycket vatten, har inte druckit de liter man behöver per dag..



Puss

v

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dyrt med Ikea. Mitt kostade 500 och då bar dom in sängen också..beställde på nätet. kram kram

2008-03-04 @ 00:04:41
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com
Postat av: Helena

Det kommer bli jättefint i lägenheten. När du får in dina möbler och flyttar in kommer det bli jättefint.. Synd att vi inte har varit förbi Camilla än så hade du kunnat fått se att det visst blir fint trots gammal spis :P Du kommer ju dessutom få nytt fint dräscht golv.. Det kommer bli superbra :)

2008-03-04 @ 19:27:03
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0