27 mars

oh mitt huvud är fullt av kunskap för tillfället, för mycket på en och samma gång.  Men det är bara och kämpa på några timmar till, tenta kl 08 imorn, får se om jag har lika mycket tur imorn som jag har haft de andra gångerna. ;)

Jag sitter och tittar ut genom fönstret, grannen mittemot har två såå söta kattungar, de ser precis likadana ut, de sitter och kikar ut genom fönstret hela dagarna. Jag vill också ha en liten gosig katt...och vore det inte för att den måste bo hemma hos mamma och pappa i flen på sommaren, skulle jag köpa en på en gång.... trist att de inte tycker om katter..Jaja så länge får jag titta på de andra kattungarna.


Snart börjar det, Leksand spelar ikväll, och det är vinst som gäller, annars är det nästan kört!! Jag längtar så tills imorn, ska bli så himla mysigt!  och så matchen på lördag kommer bli nåt utöver det vanliga, just därför är matchen ikväll nästan avgörande...  Ah jag börjar bli lite nervös...


jag kanske måste packa lite ikväll föresten, matchtröja, kamera och mobil är det som är viktigast :)


Mamma och pappa är i Sälen nu, jag är lite avis, men inte så mycket. Jag ska ju också åka bort i allafall :)

Nu duschen, sen tagga!!! hihi

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till på tentan imorn! Ska hålla tummarna för er ikväll :)
Hoppas ni får en trevlig helg, hälsa Victor och gratta från mig..
Puss

2008-03-27 @ 18:50:34
URL: http://heenamedl.blogg.se
Postat av: Åsa

Lycka till på tentan!
Puss

2008-03-27 @ 20:05:44
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0