22 mars

jag är inte alls bättre, och jag snorar och har såå ont i kroppen. Det märks att jag inte har haft mycket till liv de senaste dagarna, det är nästan bara jag som hänger vid datorn, inga bloggar som uppdateras, det händer ingenting... Alla firar påsk, och är ute och härjar :) och här sitter jag...

De här reglerna på alvedon och ipren-förpackningarn har jag brytit mot för länge sen..man får ju tydligen bara ta ett visst antal om dygnet, visst..hur skulle det gå... jag blandar lite hej vilt, alvedonen är slut nu visserligen...


påskmiddag imorn, jag hoppas jag fått tillbaka lite matlust då...


puss

Kommentarer
Postat av: Flisen

Du måste bli frisk till myskvällen ikväll!!

2008-03-23 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0