21 mars

fy fan jag är så jäkla dyngförkyld alltså...känns som att hela huvudet är fyllt av snor...trevligt..
fattar inte hur jag orkade med amazon igår, men det gjorde jag och det var en bra kväll... men jag var så smart att jag svirade om till mjukisbyxor på amazon-plan inatt...så jag inte skulle frysa ihjäl på vägen hem

jag gick upp vid halv nio imorse, för jag kunde inte sova...la mig i soffan och drack the och kollade på nyhetsmorgon, vid 1 hade jag tröttnat och väckte Victor..människan kan ju sova dygnet runt om man inte gör något åt det..:)

Vid 10 imorse åkte pappa och hans polare till leksand...ikväll gäller det...

Nu ska jag ligga här och bara tycka synd om mig själv..

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Förkylning låter inge roligt, hoppas det går över snart.. Jag håller tummarna för er ikväll..!

2008-03-21 @ 17:35:05
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0