18 mars

gick precis upp, jag hade föreläsning klockan 9, men jag orkade verkligen,verkligen inte. och det gjorde inte så mycket, för ungefär allt som lärare sa ligger ute på internet på vår sida, så det är bara att skriva ut. Men snart ska jag traska till skolan för har seminarium, och imorn, och även laboration imorn, och allt det där är obligatorisk, annars hade jag följt med victor och de  hem igår :)

Det var roligt igår, färjestad vann efter lite spänning, så det var gott humör i bilen på väg hem, och jag körde, fy fan jag hatar bilköer och det var inte det lättaste att ta sig ut från arenan, och det var ren isgata i karlstad alltså...stackars åsa, vinter i karlstad igen...men kanske är bättre idag?

Sen gick det bättre, men glömde att köra av motorvägen i örebro och körde av nästa, vilket slutade med att vi kom ut vid gustavsvik, och det blev ju perfekt, donken och nära hem till mig. jag visste väl det :)

Sen släppte de av mig och då sprang jag hemåt, jag hade ju en överaskning vänta på mig här hemma av victor, jättestor kartong, så jag var lite nyfiken... såå han har köpt en dammsugare till mig, såå snällt av honom, det börjar faktiskt behövas en sådan här inne =)

Nu måste jag springa

Imorn bär det av hem till flen, det känns bra =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kommer också hem imorgon. Ska bli skönt!

2008-03-18 @ 12:33:11
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0