17 mars

okej det snöar?! det är ju vår nu!! Trist...

nu har jag precis ringt upp till Leksand igen, jag hade ju bara bokat en natt, men victor tyckte vi skulle åka upp redan på fredag, "så vi hinner se mer" som han uttryckte sig...Och ingen är ju gladare än jag haha, så nu har jag bokat ännu en natt... Här ska vi bo: http://www.moskogen.com/index.htm, så himla mysigt...säger pappa i allafall :)

Nu är det mindre än två veckor kvar, och i övermorn smäller det! då är det vinst som gäller på en gång... på fredag åker pappa upp med sitt gäng, oh det här ska bli så spännande!!

nu ska jag äta lite, sen föreläsning, sedan ishockey på en gång, jag ser inte fram emot att köra hem ikväll/inatt...men det går nog fint, behöver ju bara köra halvägs som tur är..

Ha en bra måndag allihopa!


Puss

och jag är såå lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0