16 mars

nu har jag precis vinkat av victor, trist, men vi ses ju redan imorn igen, ;)

Har varit en härlig helg, mysigt, i fredags gjorde vi lasagne, som blev mycket god, och sen gick vi på bio. Igår var vi på stan och handlade lite, lackade mitt köksbord, och tog det allmänt lugnt innan det blev dags för ishockey för grabbarnas del och melodifestival för oss tjejer... Men jag är nöjd med Perrelli, hon är duktig och Het!



våran lördagsmiddag, på golvet med en handduk som duk, jag ville inte ha ketschup på den vita nya mattan, gott var det i allafall ;)


Nu ska jag dra ett par varv med penseln igen på bordet, får ta stolarna imorn om jag hinner.
Har föreläsning mellan 13-16, och sen kommer victor, och hans pokerpolare och hans fru(?) och hämtar upp mig, så åker vi vidare till karlstad på ishockey, jag bävar för det, victor och Hjälte tillsammans på ståplats. får hoppas färjestad sköter sig imorn, annars spårar det nog ur haha, det ska bli roligt iallafall, hoppas på bra drag =)

puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Meh! Ska du till karlstad? Varför har du inte sagt något? Hinner ni inte med en fika eller nåt? Puss

2008-03-16 @ 23:13:20
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0