13 mars :)

mmm nu luktar det gott (har ingen fläkt) här inne i mitt lilla hem, jag står och steker pannkakor, att jag inte har tänkt på det tidigare, har ju endå bott själv i 2 månader..jag älskar ju pannkakor, och kan laga det också ;)

Det ska bli mycket gott! Ska kolla på ishockey också, som börjar nu...Samtidigt borde jag skriva klart min rapport också, men jag känner att jag fixar det ändå, är ingen panik!

Och imorn kommer victor hit, mysigt..vi ska lacka mitt bord och mina stolar, och tvätta, ska jag göra i allafall, annars har vi inget planerat än, så skönt så. jo melodifestivalen så klart...;)

Ska fortsätta med mitt nu! :)


Kommentarer
Postat av: Christel

Jag kan inte laga pannkakor, det är Göran som gör när vi ska äta det, eller Allis. Men hon är i Nya Zeeland nu (kommer hem den 29 mars) det är mycket tomt här hemma utan "barnen", men mycket lugnt och skönt. Ingen att tvätta åt ingen som äter upp all maten man släpar hem ingen som glömmer saker överallt... Hoppas du har det skönt i din nya lya.
Pussar och Kramar från Lennartssons

2008-03-15 @ 15:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0