12 mars

Idag har jag,sara och & jonsa varit ute i marieberg och gått på jysk och willys, alltså betyder det att jag endast köpt saker som jag behöver, ingenting onödigt. hrm..det skulle vara påskmusten då, men jag blev så sugen.

Sen har jag varit och tränat nu ikväll också. Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska äta....jag börjar bli hungrig nu


Och bror min tog körkort idag!!! Grattis på honom! Vad duktig han är!! skönt, då har man skjutsen ordnad framöver...Vet inte hur många mil jag kört honom.. :)

Nu ringde farmor också, de var lite nyfikna :) haha och så berättade hon att igår den 11 mars förra året dog Mollan, vårat marsvin...de hade tänt ett ljus sa hon, haha det hade jag inte en tanke på igår i allafall...kul att nån tänkte på henne :)

så jag kan väl sätta in en bild till hennes ära:


Jag väntar på samtal från Globen också, Linda, hennes syrra och några till, och markus från klassen är uppe på Rihanna! jag har fått välja låt vilken jag vill höra, please don't stop the music blir det, adam tensta var förband! bara det är ju grymt :)

Nej nu ska jag göra nåt att äta..


Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Mollan i mitt hjärta 4-ever!!! Så det är alltså ett år sedan hon lämnade oss.. Jag har många minnen av Mollan: att hennes ena öga var ganska äckligt =)och att hon gjorde massa roliga ljud. Sofia, jag ska tända ett ljus jag också! Kram

2008-03-12 @ 20:53:53
Postat av: Åsa

Grattis brorsan!! Bra gjort! :)
Är det ett helt år sen?!
Tufft med Rihanna! :)

Puss!

2008-03-12 @ 23:11:08
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0