10 mars

och jag är fortfarande sprudlande glad! så himla glad att jag ska få åka till Leksand, har inte varit där sen ja...vad blir det..herregud..2003?! Jag,pappa, patrik och Linn åkte upp, men då var inte nya arenan byggd!
Jag känner på mig att Victor kommer bli helt frälst av stämmningen där uppe haha...färjestad kommer vara ett minne blott efter den helgen... ;)

och matchen är inte förrän 17.30 på lördagen, så då kommer vi ha flera timmar till att strosa runt/ut och in i Leksands Centrum, vilket är myyycket mindre än flens tror jag...;)
åh det pirrar i hela kroppen...


för övrigt: 

Har precis gjort te, och håller på att plocka ut lådorna, så jag får upp alla grejjer, bilder kommer när det ser någorlunda bra ut!


Måste plugga lite känns det som, seminarium imorn, och en labrapport som ska vara inne senast fredag, och den är inte att leka med, och så behöver jag åka ut till Jysk igen, och köpa massa mat.. ikväll har jag ätit makaroner och äcklig korv, utan salt,ketschup och allt...det var inte alls gott

Har även varit och plockat massa i Helenas lägenhet, jag fick med mig hälften, och då åkte jag bussen upp hit, som tar 3 min, men det var det värt...vad grejjer jag har samlat på mig på nästan 2 månader. får fortsätta imorn..
ska också välja golv imorn, får se vad det blir då..

nu ska jag fortsätta plocka :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anita

Vad trevligt, då måste jag ju börja läsa din :)

2008-03-11 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0