1 mars

Mars nu...tiden går snabbt

Nu sitter jag här hemma i Flen igen, var inte planerat, men det är skönt att vara hemma...igår hade killarna spelkväll hos Stefan, och jag satt brevid och kollade på let's dance utan ljud..det fick duga det med :)


Nu har mamma,pappa och jag skrivit checklista om allt jag ska ha med mig, får ju nämligen nyckeln till lägenheten på måndag, och så blir det inflytt nästa helg...jäklar vad vi ska köpa grejjer aaaahhh..va roligt!!

Efter tentan i torsdags åkte jag och linda till centrum och mötte upp hennes lillasyster,  jag gjorde ett par bra köp, Linda fick ett kusinbarn häromdagen, så vi gick runt i alla affärer och kollade på bebiskläder, oh man vill ju köpa allt som fanns...När den dagen kommer om ett par år, då ska det shoppas alltså :)

Min dator är dum igen, vet inte vad jag ska göra..börjar tappa tålamodet nu...

Ikväll, vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas att jag får se melodifestivalen :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul med egen lägenhet :D
Kram!

2008-03-01 @ 15:41:41
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com
Postat av: Richard.

Grattis till lägenheten!
Vilken stad är det du ska bo i då? Örebro?

Nåväl, du får skicka ett kort så man får komma och äta pannkakor. För det var du ju en jävel på en gång i tiden. :)

Kristian Luuk vinner svenska uttagningen av Eurovisionmusikfestivalen.

Hej på´re.

2008-03-01 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0