hej polisen

jag gör som jag brukar, precis som förra året efter fest i flen har jag nu varit hos polisen och hämtat en ägodel...

mamma ringde imorse och sa att polisen ringt hem och sagt att de hade min plånbok, jaha..de hade hittat den vid järnvägsstation, visste inte ens om att den var borta då jag har de viktigaste korten i plåtetuiet eller vad det kallas...

Jag vet heller inte när jag tappade den, för jag har inte varit på järnvägsstation sen i onsdags...kanske att nån tog den i lördags kväll eller något...

jaja klantigt av mig iallafall, men denna gång var det inte kameran iallafall ;)

ciao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon

sovit gott?

har 2 tävlingar igång som jag hoppas du vill delta i

www.enlitentax.blogg.se

ha en bra dag!

2008-06-16 @ 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0