för att Du finns...<3

Åh mitt älskade hjärta! victor slutade för en halvtimme sen, nu ringde han och sa att han är på väg hit! Inte vad jag hade väntat mig! Men mysigt!♥


Han får sköta sig själv lite på dagarna nu torsdag,fredag för vi ska sitta och plugga 7-8 timmar i skolan! För att han är här ska inte hindra mig från att klara tentan! no way!

Jag ska som sagt ha sommarlov på riktigt!

Jag har suttit hela kvällen nu och läst om nefrit,nefros,glomerulär nefrit(jag kan inte ens stava till det),diabetes, alla mag-tarm-sjukdomar som finns som reflux, ulcerös colit och IBS och IBM och jag kan fortsätta haha, alla infektionssjukdomar som hepatit, könssjukdomar, bensår, och  blodets alla sjukdomar, och hjärtats+lungornas alla sjukdomar...

Ni förstår inte hur mycket en människokropp kan råka utför... men det råd jag kan ge är: sluta rök, måttligt med alkohol, ät bra mat och rör er mycket... så är chansen mycket stor att man klarar sig i livet utan massa skit...och ja det är ju en klyscha men ack så sann!

Jag fortsätter läsa tills han kommer..så har jag varit riktigt duktig idag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0