6 juni

Nu har jag pluggat tamejfan hela dagen! jag är så jäkla trött på det här nu...varmt och jävligt är det här inne också!

Victor har förhört på mig på allting nu, och det gick väl ganska bra, så nu orkar jag inte mer...vill bara att det ska bli imorn kväll, jag ser mig själv ute på däck på cinderella med en drink i handen, och solen går ner över östersjön! Fan vad najs det ska bli!


Igår var vi på stan en stund, victor shoppade väldigt mycket, det går åt en del pengar när han är igång, inte som en annan som handlar på gina och H&M haha... jag var med som smakråd, samtidigt hade hela örebro vallfärdat in till stan, för det var studenten! Jag blir glad i hela kroppen när jag ser alla glada människor, stora lastbilsflak som spelar Leva livet med gyllene tider på högsta volym ;)

Sedan åkte vi ut till elgiganten, och efter 5 minuter hade jag min fina mobil i handen..åh..kanonbra är den!


Imorn ser schemat ut som så, halv 8 ska jag vara på skolan, skriva denna förbannade tenta, springa hemåt, sen slänga in alla grejjer i bilen, åka mot flen, plocka upp victors kusin Ida i kholm, sen hem till flen, slänga av lite packning, och åka vidare upp till Sthlm...Sen ska jag inte stressa mer på 2 månader...

Ha det så bra, vi hörs om några dagar! :)

Puss

Hoppas ni haft en bra nationaldag :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååh vad härligt det låter! Hoppas ni får det bra, och att tentan gick/går bra! Puss o kram till dig

2008-06-07 @ 14:44:26
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0