30 juni

Helgen har varit klockren!

Jobbade hela lördagen, och sedan kom victor och hans morbror och hämtade mig på jobbet, sedan åkte vi direkt till Jennas 30-årskalas! god mat, chokladtårta och massa roliga människor och hjärtat såklart! bättre blir det inte!

igår låg jag ute hela dagen och solade och hade det bra, sedan på kvällen åkte jag,Sara,Sofia och Becka in till etuna för att kolla på Sex and the City, den var helt okej, bättre än väntat :) Sedan skyndade vi oss hem .och kom lagom hem till halvlek i fotbollen.

Idag har jag och victor varit i etuna och shoppat lite, det går åt så mycket pengar hela tiden, när jag kom hem låg postavin för min nya bikini, äntligen, på bordet! jaha...700 spänn från kontot på en gång, Nu måste det fan bli vackert väder så jag kan ha bikini på mig iaf!

Jag jobbar imorn men sedan är jag ledig resten av veckan...då ska det solas och badas :)


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0