3 juni

Lååång dag har det varit! Var i skolan till 10, vi satt ute och pluggade, det var skönt..jag vill verkligen inte sitta inne när det är så skönt! Sen åkte jag in till stan, vid halv 3, klippte mig, yes det blev kort...frisören tyckte det..så okej:)

Sen kom Sara till stan och vi satt i solen och tog en glass innan hon skulle börja jobba, sedan kom Helena och hela hennes gäng för en sista fika, någonsin för de..alla ska åt olika håll nu, trist, men är glad att jag fick följa med och fika!

Och nu har diskat och plockat lite, för imorgon kommer mormor&morfar och farmor&farfar hit, Vi ska äta lunch och så antar jag att de vill se mitt lilla krypin, och det ska ju ändå sommarstädas här..haha Men jag orkar inte mer nu, och har panik inför tentan, hur ska man kunna lära sig alla sjukdomar som en människokropp kan tänkas ha, och alla läkemedel som ska användas när, och alla symtom på alla sjukdomar och hej och hå...satan......

Men jag ska klara det! så får jag sommarlov på lördag förmiddag! det ska bli skapligt skönt!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0