23 juni

Nu börjar jag jobba om en timme..riktigt bra tid idag faktiskt...16.00 till 08 imorn..det är skönt :)

Imorn kommer Frida hit, och både jag och Sofia är lediga hela dagen...får se vad vi hittar på för roligt! Känns bra att vi kommer hinna träffa Frida lite innan hon drar över Atlanten, för ett bra tag!

Ikväll är det ingen fotboll, så jag tar med mig DH-boxen, och Victors PSP så klarar jag kvällen, eftersom  jag är en nattmänniska måste jag ha någonting att göra ett par timmar innan jag somnar :)

Börjar bli smått trött på det här vädret...såg ett par rejäla blixtrar inatt...


Hörs imorn!

puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, ska Frida komma?! Vilken tid då? Jag vill också vara med! Men jag måste till E-tuna :/

2008-06-23 @ 20:45:41
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0