17 juni

hoho...morning

Idag ska jag jobba ett antal timmar och så får jag gå hem kl 08 imorn...Det är trevligt med pengar, speciellt eftersom jag fick löneförhöjning, kändes väldigt bra, det kan komma att behövas.

Jag är fortfarande lite halvsjuk men det blir nog bra, snart är det ju midsommar med regn och jordgubbar och allt vad det innebär..vi har ingenting planerat ännu, blir väl som vanligt med lite grilla osv.. det visar sig.



Det ska bli mysigt att jobba natt ikväll, kolla på lite fotboll och läsa camilla läckbergs nya bok som jag inte har hunnit börja i...


De senaste dagarna har nya läsare bara öst in...spännande, de kanske väntar på bilderna på e-type som kommer senare idag kanske haha...vill inte göra er besvikna men man ser mest bara hans hår ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att du skulle jobba..hoppas det går bra :) kram kram

2008-06-17 @ 18:14:22
Postat av: Sanna

Mitt namn kom visst inte med..hehe. Kram igen

2008-06-17 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0