14 juni

herregud...det är hårt att ligga på topp...

Som det känns nu vill jag inte ens se en droppe alkohol ikväll...men det hinner kanske ändras..måste få lite mat i mig bara...


Studenten igår var skitrolig...Grattis Kicka och Alexandra, hoppas de fick riktigt kul igår kväll sen.

Snart är det dags igen, jag och Linn ska åka vid halv 11 till Kholm och gratta Eva när hon springer ut...Sedan hem och sova en stund hoppas jag, behöver jag, vill jag haha. Då är det bara att ladda om!

Hoppas hoppas Sverige tar minst en poäng ikväll, då blir det fest! :D och då blir det riktigt bra drag på E-type =)

nej nu måste jag fräscha till mig, hur nu det ska gå till..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0